piątek, 3 lutego 2012

Początki - makatka z kieszeniami

Trochę czasu minęło od mojego poprzedniego posta. Chociaż od tamtej pory nowych prac nie przybyło, to teraz zamieszczam zdjęcia makatki, którą wykonałam w grudniu. Wisi ona na łóżeczku mojej wnuczki. 
Kieszenie służą do chowania zabawek. Może z czasem Maja zainteresuje się kolorowymi suwakami wszytymi pomiędzy kieszeniami.
Kolorowe zwierzęta częściowo wyhaftowałam muliną lub naszyłam jako aplikacje z filcu (te większe powierzchnie) . Przy ich wykonaniu korzystałam z wykrojów "Burda" nr 10/97.

10 komentarzy:

  1. jest urocza a Panna M juz sie zaczela interesowac suwakami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna makatka, bardzo pomysłowa i przydatna. Super aplikacje i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, Twój komentarz na temat mojej pierwszej pracy sprawił mi ogromną radość. Podziwiam Twoje artystycznie wykonane dzieła - są piękne, dają radość i inspirują. Moja wnuczka wyzwoliła we mnie potrzebę manualnych działań i odkryłam świat rękodzieła na blogach, który mnie wciągnął. Sama nieśmiało stawiam pierwsze kroki. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam. Jola

      Usuń
  3. Jolu, po pierwsze witam Cię w blogowym świecie. Mam nadzieję, że zadomowisz die tu na dobre i że będzie Ci z nami dobrze. A teraz podpowiem jak zamieścić podlinkowane zdjęcie. Musisz najechać kursorem na zdjęcie, kliknąć prawym klawiszem myszki. Wybrać opcję, zapisz grafikę i zapisać np. na pulpicie. Z okienka na górze przekopiuj link - zresztą możesz wziąć stąd http://amradziej.blogspot.com/2012/01/chwilaprawdy
    Wejdź teraz w projekt swojego bloga wybierz zakładkę dodaj gadżet, wybierz ZDJĘCIE i tam skopiuj link, a potem obraz z twojego komputera i z pulpitu zapisane zdjęcie. Tytułu i podpisu nie musisz pisać. Potem zapisz i gotowe. Powodzenia. Z czasem nabierzesz wprawy. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)
    Z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że makatka jest piękna. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za podpowiedź i miłe słowa. Życzę wszystkiego dobrego.

      Usuń
  4. Jolu,dziękuję za miły wpis. Witam Cię w blogowym świecie i życzę wielu miłych chwil spędzonych tu i znajomości. Zapraszam kiedy tylko będziesz miała ochotę. Makata cudna bardzo,mnie przydałaby się podobna na wszystkie moje narzędzia i pędzelki ;-). Miłego wieczora,pozdrawiam Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Sprawił mi wiele radości. Jak to miło, że KTOŚ, GDZIEŚ przez chwilkę zatrzyma się nad tym co robię. A co do makatki - może, jak czas pozwoli, uda mi się uszyć jakiś męski "kieszeniowy niezbędnik". Tylko proszę określ jakieś wymiary - ramy makatki, ilość i ewentualnie wymiary kieszeni lub napisz co chciałbyś w nich przechowywać. Pozdrawiam. Jola

      Usuń
    2. ;-) zastanowię się. Miłego tygodnia, Grzegorz.

      Usuń
  5. Piękna i czasochłonna praca. Zazdroszczę cierpliwości, ja mam problem z lamówkami. Dziękuję za udział w Candy i życzę powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta makatka jest prześliczna! Bije na głowę wszystkie sklepowe gotowe organizery na łóżeczko :) Maskotki z kolejnych postów też bardzo mi się podobają, wykonywanie własnoręcznych zabawek dla wnuczki to wspaniały pomysł!

    Bardzo Ci dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już jutro!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń