poniedziałek, 19 marca 2012

"Scrapkowe" kartki

Zaglądam od czasu do czasu na blogi z rękodziełem i zainteresowałam się scrapbookingiem. Zachwyciły mnie te papierowe cuda. Majka z okazji chrzcin dostała mały, pięknie wykonany albumik ze zdjęciami, wykonany również taką techniką. Już wtedy postanowiłam, że "głębiej" się tym zainteresuję. Trafiłam w mojej miejscowości do kawiarni dla mam i dzieci, którą prowadzi młoda "artystyczna dusza" -  http://www.koniknabiegunach.net/
- i tam zapisałam się na warsztaty scrapbookingu. Wykonałam na nich - pod okiem prowadzącej i z przygotowanych przez nią materiałów (moja własna kompozycja i dobór elementów) - kartki, a do tego poznałam wiele nowych, niezrozumiały dla mnie do tej pory zwrotów, nazw, akcesoriów. Mogłam zobaczyć jak to się wycina, klei, tuszuje, stempluje, dziurkuje. Do tego dawka wiadomości: gdzie co kupić, jak dobierać papiery, etykiety, ćwieki, kwiatki, inne dodatki, itp. itd. Zalogowałam się na http://scrapujace-polki.ning.com/. Tam dopiero jest kopalnia wiedzy, inspiracji, wyzwań.
A to moje pierwsze kartki okolicznościowe:


2 komentarze:

  1. teraz kolej na albumik, zaczynam kompletować zdjęcia M. Kartki piękne, zamawiam na 2gie urodziny M i na 40tkę dla D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Jolu. Dziękuję za udział w moim Candy. Chciałam Cię poinformować,że tylko jedno z nich jest aktualne :( 100zł cukierasek był losowany w lutym. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń