niedziela, 1 kwietnia 2012

Kartki świąteczne c.d.

W czwartek właścicielka "Konika na biegunach" organizowała warsztaty skrapbookingowe.  Byłam i efektem jest kartka świąteczna  wykonana pod jej kierunkiem - różyczki na dole kartki własnoręcznie zrobione. Poznałyśmy dwie techniki wykonania kwiatków  z papieru. Drugą kiedyś jeszcze wykorzystam. Z pozostałego materiału - już w domu, powstała druga kartka z koszyczkiem. Niestety nie zgromadziłam jeszcze wielu akcesoriów, więc znów "czym chata bogata".

3 komentarze:

  1. Pani Jolu, świetnie wyszedł ten koszyczek! Bardzo mi się obie karteczki podobają! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a ja jedną dostałam i mi się bardzo, bardzo podoba. Nie trzeba mieć dużo przydasiów żeby stworzyć coś ładnego. Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłych, iście rodzinnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń