sobota, 28 kwietnia 2012

Mini albumik

Wykonałam mój pierwszy scrapbookingowy mini albumik na zdjęcia.
W niedzielę uczestniczyłam w warsztatach w Koniku na biegunach w Płocku. Tematem był właśnie mini albumik, którego bazę tworzyły papierowe torebki (sama nigdy bym na to nie wpadła). Warsztaty są fantastyczne. Dużo się uczę: poznaję materiały, dodatki, narzędzia, sposoby ich wykorzystania. Zobaczenie tego wszystkiego na własne oczy, dotknięcie, możliwość  wykorzystania do stworzenia samodzielnej pracy pod kierunkiem znawcy tematu, możliwość zadawania pytań, to nie to samo, co czytanie na ten temat.
Prowadząca - bossanova zaprezentowała nam również swoje prace, które mnie zachwyciły i zainspirowały do stworzenia albumu (już nie mini). Nie nastąpi to w najbliższym czasie, ale mam już ogólny plan co album będzie zawierał i zaczynam gromadzić materiały.

Mini albumik ze zdjęciami wraz z mini kotkiem jest już u Majki.


Kotek dołączy do kociej rodziny, która już mieszka z Majką. Tym razem uszyłam mu ubranko do spania. W planie jest jeszcze kołderka i poduszka oraz inne ubranka.

A poniżej efekt pracy na warsztatach:








Jedna z torebek nie została zaklejona i tworzy z prawego boku kieszonkę na dodatkowe,  włożone luzem, zdjęcia. W kieszonce zamieściłam też kolorowy tag z wierszykiem i odciśniętym"buziaczkiem" od babci. Na pierwszym zdjęciu widoczny jest sznureczek do niego.

2 komentarze:

  1. Albumik jest śliczny, oryginalny, pomysłowy, zachwycił Mamę Majki :). A kotek - uroczy i Majka tym razem nie wypuszcza go w ogóle z "łapek"

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny. Bardzo lubie takie albumiki. Ciekawe jak wyglada juz wypelniony? :)
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń