środa, 23 maja 2012

Kartka z okazji I Komunii

Uczestniczyłam w kolejnych warsztatach scrapbookingowych w Koniku na biegunach. Tematem było ozdobienie ramki zdjęcia i wykonanie kartki dla mamy. W związku z tym, że poproszono mnie o wykonanie kartki z okazji I Komunii dla dziewczynki, więc ja przygotowałam kartkę na tą uroczystość pod kierunkiem i z materiałów prowadzącej warsztaty bossanovy.

Zdjęcie kartki robiłam na trawniku przed kościołem:


Bardzo lubię nasze spotkania na warsztatach. Mam możliwość zapoznania się z tajnikami scrapkowania, odkrywam piękne dodatki, techniki wykonania i możliwości zastosowania w praktyce. Mogę podziwiać i dotykać prace wykonane przez utalentowaną prowadzącą, przypatrywać się jak i z czego są zrobione. Zaglądam do sklepów internetowych i - na razie - oglądam bogactwo proponowanych materiałów i akcesoriów oraz zapoznaję się z kuszącymi "wyzwaniami" na blogach. Coraz bardzie wciąga mnie to, zaczynam marzyć o własnych maszynkach, wykrojnikach, pięknych papierach itp. itd. Chyba zaraziłam się tą pasją .

9 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, słodka i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na karteczce znalazło się wszystko to co bardzo lubię - motyle, serducha, no i skręcane kwiatki. Pięknie to wszystko zgrałaś.Super karteczka!!! Ja też choruję na wiele akcesoriów, ale można sobie i bez nich dać radę! Piękne rzeczy znalazłam na Twoim blogu - szyjesz przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne początki :) Tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka:)Kołderka dla kotka bardzo ładnie uszyta.
    Dzięki za wizytę na mym blogu i miły komentarz. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna karteczka. Cieszę się że odwiedzasz mój blog

      Usuń
  5. Piękna karteczka:) Tak w ogóle to pięknie tu u Ciebie:) Trafiłam przez przypadek:) i zostanę na dłużej:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, delikatniutka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna i delikatna karteczka :)
    dziękuję za odwiedziny i za wszystkie miłe słowa, które u mnie zostawiłaś... jeśli będę mogła w czymś pomóc czy służyć radą pisz śmiało :)
    życzę twórczego weekendu i serdecznie pozdrawiam :)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka śliczna, leciutka i urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń