sobota, 22 grudnia 2012

Prezentowe hand made:




aniołki śpiochy - cztery (chociaż na zdjęciu dopiero trzy) już trafiły do właścicieli - dwuletniej Julki - tej od babci Halinki, licealistki Ady - mojej sąsiadki i dwóch przyszłych mam.
Niech cieszą posadzone na półce, biurku, czy wożone w drewnianym wózeczku.
Przygotowałam jeszcze dwa małe prezenty szyciowe z serii "porządkowej", którą mam zamiar kontynuować, ale zdjęcia dopiero po przyjściu Mikołaja.
Wszystkim zaglądającym na mojego bloga życzę Świąt zdrowych, wesołych i spokojnych. Może należałoby też życzyć odpoczynku od wszelkiego rodzaju robótek, ale w przypadku pasjonatek takiego spędzania czasu  mogłyby to być niewłaściwe życzenia, a więc w te Święta "róbta co chceta".

12 komentarzy:

  1. Białych myśli
    lekkich jak puch,
    niech Anioł
    przywieje z nieba,
    otworzy skrzydłem
    nadziei,
    i niech kolędę zaśpiewa,
    bo dzisiaj jest piękny dzień,
    wszystko się rodzi na nowo,
    więc w blasku tajemnych świąt,
    żyj zdrowo i kolorowo.

    Aniołki przepiękne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki przeurocze :)
    Radosnych Świąt, Jolu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, życzę Tobie i Twojej rodzinie, by Nowy Rok przyniósł wszystko, co najlepsze !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladna i pomyslowa jest szopka z patyczkow, ta z masy solnej rowniez jest sliczna. Taka bombke jak na pierwszym zdjeciu, takich duzych, zrobilam dawno temu wiele, i ozdobilam nimi sale weselna (na nasz slub). Mama ma jeszcze dwie u siebie na pamiatke, wlasnie sie im przygladalam w ten weekend (pojechalismy na krotko odwiedzic mame).
    Szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonujesz śliczne prace. Mam dla Ciebie wyróżnienie Liebster Blog :) Po odbiór zapraszam tutaj: http://milydrobiazg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń