czwartek, 14 lutego 2013

Wymianka w kropki

Zgłosiłam się do udziału w blogowej zabawie dla zakochanych w kropkach, zorganizowanej przez Malutką .  Dla mojej wymiankowej pary - Kasi przygotowałam aniołka - śpiocha w ubranku w kropki, z rekwizytem zakochanych - czerwonym serduszkiem w kieszonce.
W kropki, a właściwie grochy, jest zawieszka - serce, zdecydowanie większe od tego w kieszonce. Nie mogło się obyć bez przydasi - różnych tkaninek, w tym tych, z których szyłam aniołka oraz czegoś na pokrzepienie - słodkości, czyli gorzkiej czekolady i pysznej zielonej + białej herbaty z dodatkiem kwiatów bławatka.



Od Kasi z la laallaa otrzymałam taką niespodziankę w kropki:


a tu zdjęcie zwierzaka z boku:


oraz przydasie: płatki kąpielowe i herbatki z pierniczkami (jeden już zjedzony):


Kasiu dziękuję. Najbardziej podoba mi się zawieszka - te mała torebka w kropki.

8 komentarzy:

  1. jeszcze nie dotarł do mnie, jest śliczny, taki o jakim marzyłam :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpioch przewspaniały no i wspaniała wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prezenty przygotowałaś! aniołek śpioszek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten Śpioch, ja mam własnie zamowinie i jutro musze takiego uszyć - ale dziewczynkę. trampki kupilam na Allegro, wzięłam na próbę tylko 2 pary, przeleżały w szufladzie kilka miesięcy i jak teraz sie okazało, ze sa fajne to oczywiscie juz ich nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wytworki.
    Dziękuję za udział w wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń