niedziela, 10 marca 2013

Zajączek - patchworkowe wprawki

W niedzielę 3 marca uczestniczyłam w drugich warsztatach patchworkowych w Warszawie pod patronatem Bernina. Prowadzące: Anna wraz z Marzeną tym razem zaplanowały dla nas szycie ozdób wielkanocnych techniką "paper pieced". Godziny mijały niespodziewanie szybko przy szyciu, słuchaniu i przyglądaniu się w jaki sposób wykonać aplikacje, lamówki z lamownikiem i bez lamownika, oblamowanie patchworka, pikowanie. To wszystko w scenerii patchworkowych dzieł prowadzących, wszechobecnych kolorowych tkanin i maszyn do szycia Bernina.
W moim wykonaniu wychylający się z koszyczka zajączek na wiosennym tle:



16 komentarzy:

  1. Jolu, świetny zając. I już skończony. Brawo! Bardzo się cieszę. A na dzisiejszym kursie też zające górą, chociaż trafił się kurczak i pisanki wielkanocne też. Pozdrawiam Cię serdecznie, do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały ten internet, zdążyłam dopiero co umieścić post, a Ty Aniu, mimo że na kursie, już go widzisz. Moja maszyna odmówiła wykonania lotu trzmiela (albo ja niedostatecznie umiałam ją przekonać), więc musiałam zmienić plany co do pikowania. Lamówka też miała być inna, ale nie zabrałam z kursu batikowej żółto -różowej tkaniny Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia. Jola

      Usuń
  2. zajączek słodki wyszedł sama piękność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny. Ile pracy wymagał.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna , wiosenna praca, sympatyczny ten ciekawski zajączek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fantastycznie wygląda ta fastryga przy króliczkowych ściegach! A pikowanie jakie precyzyjne! Widać że dużo szyjesz i masz wyćwiczoną rękę :)
    Jolu, piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały! Pięknie wykonany, tak starannie-wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zajączek! Pięknie tę pracę wypikowałaś, a ja muszę się jeszcze długo pikowania uczyć. Czekam na następny kurs, ale w kwietniu pewnie zaglądnę na 2 dni do Warszawy na spotkanie kołderkowe. Może zaglądniesz do kołderkowa i przyjedziesz na spotkanie? Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. yeah, króliczek wygląda całkiem :-)
    splendor!
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny króliczek:)Super!Bardzo mi się podoba,fantastyczne kolory♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój zajączek jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do siebie po wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń