środa, 8 maja 2013

Gry w klasy ... a w gnieździe na balkonie ciasno

Skończyłam mój pierwszy guilt - grę w klasy dla wnuczki zamówioną przez jej mamę.



Żeby nie było wątpliwości, kto wykonał, naszyłam metkę:


A tak wygląda po zwinięciu:


Doszyłam jeszcze poduszeczki z ryżem do noszenia na głowie, podnoszenia palcami nóg, rzucania do celu i do czego się tylko wymyśli. Przypomniały mi się czasy, kiedy szyłam takie swoim córkom do szkoły.

A w gnieździe na balkonie młode już nie takie małe. Rodzice tylko przylatują je dokarmiać, nie siedzą z małymi w gnieździe. Jest tak od kilku dni.


15 komentarzy:

  1. Gra w klasy wyszła świetnie:)
    Ptaszorki chyba lada dzień zaczną naukę latania,więc nie długo pewnie będziesz mogła korzystać z balkonu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, brakuje mi tego wyjścia na balkon. Dopiero teraz go doceniam, kiedy nie mogę z niego korzystać. Pozdrawiam. Jola

      Usuń
  2. Pomysł z metką rewelacyjny- chyba muszę sobie taką zafundować,żeby wszystko było jasne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu quilt wyszedł piękny!!! Wnusia na pewno będzie się świetnie bawić - mam nadzieję że z Mamą poskacze :)
    A do metki dohaftowałabym jeszcze rok wykonania. Z perspektywy czasu to ma znaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za podpowiedź - zostanie zrealizowana. Pozdrawiam. Jola

      Usuń
  4. Bardzo piękne! Klasy są świetne! Ptaki są wspaniałe. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy jeszcze coś wspólnego oprócz szycia Jolu - gniazdo z ptakami [ ja mam w ogrodzie] zajrzyj do mnie, a zabawa w klasy pomysł do skopiowania pozdrawiam Dusia i dziękuję za miła wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te klasy :) Taką zdolną babcię mieć to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. od paru dni wieczorne zapewnienie M do mnie: Mamusiu a wiesz niedlugo lecimy do Babci Joli , wiesz?!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna mata!Zapraszam do mnie po wyróżnienie♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mata! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku mata jest super !! I grę w klasy można przenieść do domu a nie tylko na dworze ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny quilt! Pomysł genialny!!! Wnuczka z pewnoscią zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tą matą, ślicznie Ci wyszła. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń