piątek, 3 maja 2013

Nic mi się nie chce... i wieści z gniazda na balkonie (3)

Nie chce mi się chcieć ... Byłam trochę zaniepokojona tym dość długo trwającym stanem - do pracy, z pracy i najlepiej nic nie robić, tylko spać - dopóki nie przeczytałam majowego "Sensu", tzn. też nie chciało mi się go przeczytać, i nawet bym go nie kupiła, ale napis wielkimi literami: "Nic ci się nie chce ... co robić?" zmobilizował mnie do wydania 9,90 zł. A jaka jest odpowiedź: próżnować, leniuchować, spać! Będzie OK! Już dawno nic tak nie postawiło mnie na nogi, jak to przyzwolenie do leniuchowania. Ale że w "Sensie" musi być z sensem, to i jest "8 kroków do odzyskania energii" i nawet "jak przywołać pieniądze". Ale że to "Sens" majowy, a maj dopiero się zaczął, to mam jeszcze trochę czasu na doczytanie. Różnica pomiędzy "jak mi się chce" a "jak mi się nie chce" jest również taka, że w pierwszym przypadku przeczytałabym magazyn od dechy do dechy w ciągu jednego weekendu, a w drugim może to zrobię w ciągu miesiąca. Ale powoli się rozkręcam, co nieco planuję - jeśli o robótki chodzi - i co nieco działam:


Gra w klasy dla wnuczki (quilt) - jestem na finiszu. Zdjęcie nie odzwierciedla kolorów. Tło w rzeczywistości jest szafirowe (flanela), cyfra siedem - niebieska, a czwórka różowa.

A w gnieździe na balkonie robi się coraz ciaśniej i obserwuję coraz  większy ruch. Niesamowite jest to podglądanie  zza szyby ptasich zwyczajów. Pierwszy raz coś takiego mi się przydarza.



5 komentarzy:

  1. Trzeba mieć i taki czas na nic-nie-robienie. Potem przychodzi dwa razy więcej energii. Ale zaraz, zaraz...jak Ty leniuchujesz skoro quilt w fazie końcowej????

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj miałam właśnie taki stan. Początkowo z nim walczyłam ale potem poleniuchowałam i dzisiaj jest już o niebo lepiej, czyli chce mi się chcieć :)
    Ja też lubię obserwować przyrodę , wiele się od niej można nauczyć .Pomysł z grą w klasy rewelacyjny, od razu chciałoby się poskakać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Że niby leniuchujesz? A ten quilt to te ptaszki z gniazda uszyły??

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)http://malutkigaj.blogspot.com/2013/05/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gra w klasy...czasy mojej młodości...ach te wspomnienia
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń