środa, 19 czerwca 2013

Wigwam

Uszyłam wigwam dla wnuczki. Wystające na samym dole kijki bambusowe będą wkopywane w piasek. Jeśli nie chcemy wkopywać kijków w ziemię, to można tunele na kijki zaszyć od dołu, tak, aby nie wychodziły one na zewnątrz.
Wigwam szyłam na podstawie instrukcji:
http://toriejayne.blogspot.co.uk/2013/05/fabric-wigwam-tutorial.html

Planuję jeszcze doszyć "podłogę", czyli przepikować dwie warstwy tkaniny z włókniną poliestrową. W połowie długości boków podłogi i dolnych boków wigwamu przyszyję tasiemki do wiązania. Wtedy boki wigwamu będą stabilniejsze.

7 komentarzy:

  1. O, na kolejnym blogu pojawia się wigwam :). Super sprawa, wnuczka musi być zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Preciosa idea,
    quien pudiera ser una niña...

    saludos

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu jesteś moim dobrym aniołem..właśnie mam zamówienie na takie cudo i nie bardzo wiedziałam jak się do tego zabrać..dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno radości było co niemiara!!
    pozdrowienia wakacyjne ślę

    OdpowiedzUsuń