niedziela, 10 listopada 2013

Świętuję ...

Znowu uszyłam koty - tym razem dla Filipa:


Idzie zima, więc wieczorami dziergam z włóczki mini ubranka dla lalek:

Nie bardzo lubię te lalki, ale jak już są, to muszą jakoś normalnie wyglądać.

Świętuję nie tylko z okazji 11 Listopada, ale również z powodu spełnienia jednego z moich marzeń. Przesyłka z zamówiona nową maszyną doszła w piątek, więc poznaję, co moja Janome potrafi:

Planuję również, aby moje następne marzenie spełniło się jak najszybciej - może na wiosnę. To moja mała pracownia z półkami, szufladami, pojemnikami, schowkami na różności do szycia, dziergania, haftowania, z miejscem na maszynę do szycia, miejscem tylko na komputer, aby pozostałe pomieszczenia uwolnić od nitek, ścinków, poutykanych wszędzie tkanin, włóczek, dodatków, itp. itd. Ci co nie mają takiej pracowni, to wiedzą co to znaczy.
U nas dzisiaj słońce, po południu idę pośpiewać i skosztować "Marcelinki", a jutro odwiedzę Stary Rynek i spróbuję rosołu z gęsi. Lubię takie długie weekendy.

14 komentarzy:

  1. Kotki świetne !!! nowa maszyna to mam nadzieję, że niedługo pojawią się jakieś nowinki ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałej maszyny no i trzymam kciuki za spełnienie kolejnego marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaki super :), fajnie, że marzenia się spełniają i czekam na realizację pracowni - uwielbiam oglądać takie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociaki i ubranka są super. Gratuluje nabytku i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kociaki :)
    Maszyna bardzo nowoczesna, na pewno będziesz zadowolona :)
    Też marzę o takim kąciku dla swoich robótkowych przyjemności-niestety chyba nie jest mi pisany bo nie mam dla niego miejsca :( ale jestem bardzo ciekawa Twojego-trzymam kciuki za realizację i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubranka i koty, a maszyna - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kociaczki i ubranka dla lalek! Niech maszyna dobrze służy, a będziemy mieli co oglądać u Ciebie.
    Dziękuję za gratulacje, nasza Basieńka ma już tydzień. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. maszyna marzenie!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kociaki słodkie! I gratuluję maszyny:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. Joli ta maszyna jest fantastyczna! Jestem pod jej wrażeniem :) zupełnie inna jakość szycia! Cieszę się razem z Tobą :) a kociaki, które na niej uszylaś są wspaniałe! Pracowni nie mam, wiec wiem jak to jest, gdy człowiek nagromadzi to i owo :D.

    OdpowiedzUsuń